Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Jurásková, Petra (Dissertant)
Other Authors Navrátilová, Svatava (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2014
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description66 s. (74 093 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp36768
041 |a cze 
100 1 |a Jurásková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Firemní noviny Třinecký hutník. Od propagandy k public relations 
246 |a The Třinecký hutník Corporate Newspaper. From Propaganda to Public Relations 
260 |c 2014 
300 |a 66 s. (74 093 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Podnikové noviny 
653 |a region 
653 |a vývoj podniku 
653 |a factory newspaper 
653 |a region 
653 |a company development 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Navrátilová, Svatava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30369  |y Plný text v Digitální knihovně UTB