Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáček, Václav (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 57 s. (87 632 znaků)

Cover

LEADER 01470ntm a22003617u 4500
001 zp36760
041 |a cze 
100 1 |a Horáček, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků 
246 |a Film Genre and its Application in the Process of Creation of Audiovisual Promotional Tools 
260 |c 2014 
300 |a 57 s. (87 632 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a audiovizuální reklamní prostředky 
653 |a reklama 
653 |a film 
653 |a filmové žánry 
653 |a znaky filmových žánrů 
653 |a audio-visual advertising tools 
653 |a advertisement 
653 |a movie 
653 |a movie genres 
653 |a characteristics of movie genres 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30363  |y Plný text v Digitální knihovně UTB