Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Borovková, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 56 s.,3 s. (82 100 znaků)

Cover

LEADER 01400ntm a22003617u 4500
001 zp36748
041 |a cze 
100 1 |a Borovková, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti 
246 |a Event Marketing and Its Effective Use in Corporate Communication 
260 |c 2014 
300 |a 56 s.,3 s. (82 100 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Event 
653 |a event marketing 
653 |a firemní komunikace 
653 |a druhy eventů 
653 |a realizace eventů 
653 |a Event 
653 |a event marketing 
653 |a corporate communication 
653 |a types of events 
653 |a implementation of events 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30351  |y Plný text v Digitální knihovně UTB