Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Krkoška, Jan (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 75 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01518ntm a22003617u 4500
001 zp3666
041 |a cze 
100 1 |a Krkoška, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení systému CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě P. O. S., a.s. 
246 |a The Project of CRM System Introduction for Improvement in Customer Relationship Management in POS Otrokovice , Corp. 
260 |c 2006 
300 |a 75 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2008 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a zákazník 
653 |a stavební společnost 
653 |a zavádění CRM 
653 |a zakázkový marketing 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer 
653 |a building company 
653 |a CRM introduction 
653 |a customer marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1466  |y Plný text v Digitální knihovně UTB