Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Krejčířová, Eva (Dissertant)
Other Authors Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2006
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description104 s., 6 s. obr. příloh

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp3664
041 |a cze 
100 1 |a Krejčířová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové a komunikační strategie autobaterií firmy fgFORTE ve Zlínském kraji 
246 |a Project of marketing and communication strategy of autobatteries of the organization fgFORTE in Zlin Region 
260 |c 2006 
300 |a 104 s., 6 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce není přístupná 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační strategie 
653 |a strategický marketing 
653 |a autobaterie 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing communication 
653 |a communication strategy 
653 |a strategy of marketing 
653 |a autobaterries 
653 |a adrertising 
653 |a sales promotions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/557  |y Plný text v Digitální knihovně UTB