Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lité podlahy Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vyoral, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01561ntm a22004097u 4500
001 zp36610
041 |a cze 
100 1 |a Vyoral, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Lité podlahy Zlín 
246 |a The Use of Marketing Mix to Increase the Competitiveness of Company Lité podlahy Zlín 
260 |c 2014 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketing ve stavebnictví 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingový mix ve službách 
653 |a SWOT analýza 
653 |a SLEPT analýza 
653 |a Porterova analýza 
653 |a Marketing 
653 |a marketing in construction 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing mix in services 
653 |a SWOT analysis 
653 |a SLEPT analysis 
653 |a Porter´s analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30253  |y Plný text v Digitální knihovně UTB