Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Diachenko, Olga (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 112 p. (174 005 characters)

Cover

LEADER 01292ntm a22003137u 4500
001 zp36324
041 |a eng 
100 1 |a Diachenko, Olga  |4 dis 
245 1 0 |a Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company 
246 |a Project of Marketing Strategy for Penetrating Czech Market by Foreign Company 
260 |c 2014 
300 |a 112 p. (174 005 characters) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a mezinárodní marketing 
653 |a průmysl cukrovinek 
653 |a penetrační strategie 
653 |a international marketing 
653 |a confectionary industry 
653 |a penetration strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/30020  |y Plný text v Digitální knihovně UTB