Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hoňková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
B2B
B2C
Physical Description: 81 s., 7s. příloh

Cover

LEADER 01601ntm a22004577u 4500
001 zp3628
041 |a cze 
100 1 |a Hoňková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Zhodnocení přínosu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o a projekt jeho dalšího rozšíření 
246 |a The review of the internet marketing in the company Hoňka s.r.o. and its further implementation project 
260 |c 2006 
300 |a 81 s., 7s. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a APEK 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
653 |a banner 
653 |a elektronický obchod 
653 |a e-shop 
653 |a e-mailový marketing 
653 |a Internet 
653 |a internetový marketing 
653 |a APEK 
653 |a B2B 
653 |a B2C 
653 |a banner 
653 |a electronic business 
653 |a e-mail marketing 
653 |a e-shop 
653 |a Internet 
653 |a internet marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1706  |y Plný text v Digitální knihovně UTB