Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hánová, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Daňová, Dana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 76 s., 7 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01410ntm a22003857u 4500
001 zp3624
041 |a cze 
100 1 |a Hánová, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína 
246 |a Creation of tourism marketing product "On the sleeks of T. Bata" for the needs of Zlin City 
260 |c 2006 
300 |a 76 s., 7 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Cestovní ruch 
653 |a cílové skupiny 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a Zlín 
653 |a Tomáš Baťa 
653 |a Tourism 
653 |a target groups 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a Zlin 
653 |a Tomas Bata 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Daňová, Dana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1243  |y Plný text v Digitální knihovně UTB