Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Rolencová, Magda (Dissertant)
Other Authors Tannenbergerová, Monika (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description70 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp36059
041 |a cze 
100 1 |a Rolencová, Magda  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství 
246 |a Identification of Obstructions to Inclusive Education at Contemporary Primary Schools 
260 |c 2015 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Socializace 
653 |a socializační prostředí 
653 |a integrace 
653 |a inkluze 
653 |a inkluzivní vzdělávání 
653 |a hlavní vzdělávací proud 
653 |a intaktní žáci 
653 |a děti se speciálními vzdělávacími potřebami 
653 |a podpůrná opatření 
653 |a handicap 
653 |a altruismus 
653 |a multikulturní výchova 
653 |a globalizace 
653 |a mýty 
653 |a předsudky 
653 |a učící se společnost 
653 |a anticipace budoucího vývoje 
653 |a segregace 
653 |a diskriminace 
653 |a přípravný ročník 
653 |a koordinátor inkluze 
653 |a edukační prostředí 
653 |a klima 
653 |a atmosféra školy 
653 |a romské gheto 
653 |a primární rodina 
653 |a prosociální chvání 
653 |a exkluze 
653 |a funkcionální výchova 
653 |a intencionální výchova 
653 |a majoritní 
653 |a minoritní společnost 
653 |a Socialization 
653 |a socialization environment 
653 |a integration 
653 |a inclusion 
653 |a inclusive education 
653 |a mainstream education 
653 |a intact popils 
653 |a children with special educational needs 
653 |a support measures 
653 |a handicap 
653 |a altruism 
653 |a multicultural education 
653 |a globalization 
653 |a myths 
653 |a prejudice 
653 |a learning society 
653 |a anticipation of future development 
653 |a segregation 
653 |a discrimination 
653 |a preliminary year 
653 |a inclusion coordinator educational environment 
653 |a the climate 
653 |a the atmosphere of the school 
653 |a Roma ghetto 
653 |a the primary family 
653 |a prosocial behavior 
653 |a exclusion 
653 |a functional training 
653 |a intentional education 
653 |a majority 
653 |a minority society 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tannenbergerová, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32364  |y Plný text v Digitální knihovně UTB