|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp36059 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Rolencová, Magda
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Identifikace překážek inkluzivního vzdělávání v současném základním školství
|
| 246 |
|
|
|a Identification of Obstructions to Inclusive Education at Contemporary Primary Schools
|
| 260 |
|
|
|c 2015
|
| 300 |
|
|
|a 70 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Socializace
|
| 653 |
|
|
|a socializační prostředí
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a inkluze
|
| 653 |
|
|
|a inkluzivní vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a hlavní vzdělávací proud
|
| 653 |
|
|
|a intaktní žáci
|
| 653 |
|
|
|a děti se speciálními vzdělávacími potřebami
|
| 653 |
|
|
|a podpůrná opatření
|
| 653 |
|
|
|a handicap
|
| 653 |
|
|
|a altruismus
|
| 653 |
|
|
|a multikulturní výchova
|
| 653 |
|
|
|a globalizace
|
| 653 |
|
|
|a mýty
|
| 653 |
|
|
|a předsudky
|
| 653 |
|
|
|a učící se společnost
|
| 653 |
|
|
|a anticipace budoucího vývoje
|
| 653 |
|
|
|a segregace
|
| 653 |
|
|
|a diskriminace
|
| 653 |
|
|
|a přípravný ročník
|
| 653 |
|
|
|a koordinátor inkluze
|
| 653 |
|
|
|a edukační prostředí
|
| 653 |
|
|
|a klima
|
| 653 |
|
|
|a atmosféra školy
|
| 653 |
|
|
|a romské gheto
|
| 653 |
|
|
|a primární rodina
|
| 653 |
|
|
|a prosociální chvání
|
| 653 |
|
|
|a exkluze
|
| 653 |
|
|
|a funkcionální výchova
|
| 653 |
|
|
|a intencionální výchova
|
| 653 |
|
|
|a majoritní
|
| 653 |
|
|
|a minoritní společnost
|
| 653 |
|
|
|a Socialization
|
| 653 |
|
|
|a socialization environment
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 653 |
|
|
|a inclusion
|
| 653 |
|
|
|a inclusive education
|
| 653 |
|
|
|a mainstream education
|
| 653 |
|
|
|a intact popils
|
| 653 |
|
|
|a children with special educational needs
|
| 653 |
|
|
|a support measures
|
| 653 |
|
|
|a handicap
|
| 653 |
|
|
|a altruism
|
| 653 |
|
|
|a multicultural education
|
| 653 |
|
|
|a globalization
|
| 653 |
|
|
|a myths
|
| 653 |
|
|
|a prejudice
|
| 653 |
|
|
|a learning society
|
| 653 |
|
|
|a anticipation of future development
|
| 653 |
|
|
|a segregation
|
| 653 |
|
|
|a discrimination
|
| 653 |
|
|
|a preliminary year
|
| 653 |
|
|
|a inclusion coordinator educational environment
|
| 653 |
|
|
|a the climate
|
| 653 |
|
|
|a the atmosphere of the school
|
| 653 |
|
|
|a Roma ghetto
|
| 653 |
|
|
|a the primary family
|
| 653 |
|
|
|a prosocial behavior
|
| 653 |
|
|
|a exclusion
|
| 653 |
|
|
|a functional training
|
| 653 |
|
|
|a intentional education
|
| 653 |
|
|
|a majority
|
| 653 |
|
|
|a minority society
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Tannenbergerová, Monika
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/32364
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|