|
|
|
|
LEADER |
01506ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp35914 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Staroba, Marek
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko
|
246 |
|
|
|a Application of New Marketing Tools and Promotion of Tourism for Purpopse to Support Development of the Eastern Moravian Slovakia Microregion
|
260 |
|
|
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 77 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj, specializace Finanční kontrola
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development - Financial Control
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a cestovní ruch
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a mobilní aplikace
|
653 |
|
|
|a mikroregion
|
653 |
|
|
|a tourism
|
653 |
|
|
|a marketing
|
653 |
|
|
|a mobile applications
|
653 |
|
|
|a microregion
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Hájek, Oldřich
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/29734
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|