Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Staroba, Marek (Dissertant)
Other Authors: Hájek, Oldřich (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01506ntm a22003377u 4500
001 zp35914
041 |a cze 
100 1 |a Staroba, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko 
246 |a Application of New Marketing Tools and Promotion of Tourism for Purpopse to Support Development of the Eastern Moravian Slovakia Microregion 
260 |c 2014 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Veřejná správa a regionální rozvoj, specializace Finanční kontrola 
500 |a Studijní obor: Public Sector Administration and Regional Development - Financial Control 
500 |a Ústav: Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a marketing 
653 |a mobilní aplikace 
653 |a mikroregion 
653 |a tourism 
653 |a marketing 
653 |a mobile applications 
653 |a microregion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hájek, Oldřich  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29734  |y Plný text v Digitální knihovně UTB