LEADER 01694ntm a22004817u 4500
001 zp35794
041 |a cze 
100 1 |a Provazníková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Klima školy - možnosti prevence, alternativy 
246 |a School Climate ? Possibilities of Prevention, Alternatives 
260 |c 2015 
300 |a 86 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klima školy 
653 |a klima třídy 
653 |a klima pedagogického sboru 
653 |a klima výuky 
653 |a region a klima školy 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a výchovné působení 
653 |a mezilidské vztahy 
653 |a pozitivní klima školy 
653 |a učitel a žák 
653 |a School climate 
653 |a climate class 
653 |a climate of the teaching stuff 
653 |a educational climate 
653 |a region and the school climate 
653 |a questionnaires 
653 |a educational activities 
653 |a interpersonal relationship 
653 |a positive school climate 
653 |a teacher and pupil 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tannenbergerová, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32316  |y Plný text v Digitální knihovně UTB