Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Magdálková, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 64 s. (97 839 znaků)

Cover

LEADER 01401ntm a22003377u 4500
001 zp35714
041 |a cze 
100 1 |a Magdálková, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích 
246 |a Analysis of Marketing Tools to Increase Seniors' Protection on Shopping Events 
260 |c 2015 
300 |a 64 s. (97 839 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové nástroje 
653 |a předváděcí akce 
653 |a segmentace trhu 
653 |a společnost BECK 
653 |a marketing tools 
653 |a demonstrations 
653 |a market segmentation 
653 |a BACK company 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32304  |y Plný text v Digitální knihovně UTB