Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Novák, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 80 s. (108 545 znaků)

Cover

LEADER 01538ntm a22003617u 4500
001 zp35710
041 |a cze 
100 1 |a Novák, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza faktorů rozhodovacího procesu zákazníků ovlivňující marketingovou komunikační strategii prodejců potravin 
246 |a Analysis of Factors Costumers' Decision-making Process Influencing Food Retailers' Marketing Communication Strategy 
260 |c 2014 
300 |a 80 s. (108 545 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Rozhodovací proces 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a spotřebitelé 
653 |a potraviny 
653 |a Decision-making proces 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing research 
653 |a consumers 
653 |a food 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29585  |y Plný text v Digitální knihovně UTB