Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Staněk, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Končitíková, Gabriela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 62 s.

Cover

LEADER 01742ntm a22004337u 4500
001 zp35702
041 |a cze 
100 1 |a Staněk, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945 
246 |a Comparison of the Marketing Communication Tools Used by Company XYZ s.r.o. with Tools Used by Baťa a.s. Company until 1945 
260 |c 2014 
300 |a 62 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a reklama 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a vztahy s veřejností 
653 |a přímý marketing 
653 |a Marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing communication tools 
653 |a adver-tisign 
653 |a personal sales 
653 |a sales promotion 
653 |a public relations 
653 |a direct marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Končitíková, Gabriela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29577  |y Plný text v Digitální knihovně UTB