Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horniaková, Kristína (Dissertant)
Other Authors: Petržela, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 86 s.

Cover

LEADER 01421ntm a22003857u 4500
001 zp35679
041 |a cze 
100 1 |a Horniaková, Kristína  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh 
246 |a The Analysis of Entry Strategy of Company XY, s.r.o. at the Czech Market 
260 |c 2015 
300 |a 86 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT 
653 |a IFE a EFE matica 
653 |a PEST 
653 |a Porterov model 
653 |a formy vstupu 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT 
653 |a IFE and EFE matrix 
653 |a PEST 
653 |a Porter´s model 
653 |a entry strategies 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Petržela, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32302  |y Plný text v Digitální knihovně UTB