Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě XY pro získání nových zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vystrčilová, Vladislava (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01518ntm a22003857u 4500
001 zp35676
041 |a cze 
100 1 |a Vystrčilová, Vladislava  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů marketingového mixu ve firmě XY pro získání nových zákazníků 
246 |a The Use of Marketing Mix in the Company XY for the Acquisition of New Customers 
260 |c 2014 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingový mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterova analýza pěti sil 
653 |a marketing 
653 |a services marketing 
653 |a marketing mix 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a Porter's five forces analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29559  |y Plný text v Digitální knihovně UTB