Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dráb, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Durďáková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01363ntm a22003377u 4500
001 zp35630
041 |a cze 
100 1 |a Dráb, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. 
246 |a Analysis of the Marketing Communication Mix of the Company Technodat, CAE - systémy, s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový mix 
653 |a komunikační mix 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing mix 
653 |a Communication mix 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Durďáková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32292  |y Plný text v Digitální knihovně UTB