Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Diblík, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 72 s. (96 842 znaků)

Cover

LEADER 01401ntm a22003377u 4500
001 zp35587
041 |a cze 
100 1 |a Diblík, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. 
246 |a Analysis of Marketing Communication of the Divize Weber, Saint-Gobain Construction Products CZ a.s. 
260 |c 2014 
300 |a 72 s. (96 842 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a reklama 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a advertising 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29504  |y Plný text v Digitální knihovně UTB