Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Matoušková, Helena (Dissertant)
Other Authors: Němcová, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 61 s.

Cover

LEADER 01333ntm a22003617u 4500
001 zp35586
041 |a cze 
100 1 |a Matoušková, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie pro zřízení školky v mateřském centru 
246 |a Marketing Strategy for the Establishment of Kindergarten in Maternity Center 
260 |c 2014 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Skupina managementu a ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingová strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a neziskové organizace 
653 |a mateřská centra 
653 |a marketing 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a non-profit organizations 
653 |a maternity centers 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Němcová, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29503  |y Plný text v Digitální knihovně UTB