Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaněk, Vladimír (Dissertant)
Other Authors: Schneider, Jaromír (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 42 s.

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp35565
041 |a cze 
100 1 |a Vaněk, Vladimír  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o. 
260 |c 2015 
300 |a 42 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová strategie 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a komunikační mix 
653 |a marketing služeb 
653 |a Marketing Strategy 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a PEST Analysis 
653 |a Communication Mix 
653 |a Marketing of Services 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Schneider, Jaromír  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32278  |y Plný text v Digitální knihovně UTB