|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp35459 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Janíčková, Alžběta
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Romský žák v centru pedagogického pohledu
|
| 246 |
|
|
|a Romany Pupil in the Centre of Pedagogical Point of View
|
| 260 |
|
|
|c 2016
|
| 300 |
|
|
|a 113 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Institut mezioborových studií
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a Diskriminace
|
| 653 |
|
|
|a etnikum
|
| 653 |
|
|
|a informant
|
| 653 |
|
|
|a inkluze
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a komunita
|
| 653 |
|
|
|a respondent
|
| 653 |
|
|
|a Rom
|
| 653 |
|
|
|a romský žák
|
| 653 |
|
|
|a pedagog
|
| 653 |
|
|
|a předsudek
|
| 653 |
|
|
|a sociálně znevýhodněné prostředí
|
| 653 |
|
|
|a učitel
|
| 653 |
|
|
|a výchovně vzdělávací proces
|
| 653 |
|
|
|a výzkum
|
| 653 |
|
|
|a vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a xenofobie
|
| 653 |
|
|
|a Discrimination
|
| 653 |
|
|
|a ethnic group
|
| 653 |
|
|
|a informant
|
| 653 |
|
|
|a inclusion
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 653 |
|
|
|a community
|
| 653 |
|
|
|a respondent
|
| 653 |
|
|
|a Roma
|
| 653 |
|
|
|a Romani pupil
|
| 653 |
|
|
|a pedagogue
|
| 653 |
|
|
|a bias
|
| 653 |
|
|
|a socially disadvantaged environment
|
| 653 |
|
|
|a teacher
|
| 653 |
|
|
|a education process
|
| 653 |
|
|
|a research
|
| 653 |
|
|
|a education
|
| 653 |
|
|
|a xenophobia
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Tannenbergerová, Monika
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/36825
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|