LEADER 01927ntm a22006497u 4500
001 zp35459
041 |a cze 
100 1 |a Janíčková, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Romský žák v centru pedagogického pohledu 
246 |a Romany Pupil in the Centre of Pedagogical Point of View 
260 |c 2016 
300 |a 113 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Institut mezioborových studií 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Diskriminace 
653 |a etnikum 
653 |a informant 
653 |a inkluze 
653 |a integrace 
653 |a komunita 
653 |a respondent 
653 |a Rom 
653 |a romský žák 
653 |a pedagog 
653 |a předsudek 
653 |a sociálně znevýhodněné prostředí 
653 |a učitel 
653 |a výchovně vzdělávací proces 
653 |a výzkum 
653 |a vzdělávání 
653 |a xenofobie 
653 |a Discrimination 
653 |a ethnic group 
653 |a informant 
653 |a inclusion 
653 |a integration 
653 |a community 
653 |a respondent 
653 |a Roma 
653 |a Romani pupil 
653 |a pedagogue 
653 |a bias 
653 |a socially disadvantaged environment 
653 |a teacher 
653 |a education process 
653 |a research 
653 |a education 
653 |a xenophobia 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tannenbergerová, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/36825  |y Plný text v Digitální knihovně UTB