Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Hanáková, Veronika (Dissertant)
Other Authors Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description71 s. (101 752 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp35288
041 |a cze 
100 1 |a Hanáková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s. 
246 |a Application of Marketing Tools in the Company HANÁK NÁBYTEK, a.s. 
260 |c 2015 
300 |a 71 s. (101 752 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a reklama 
653 |a komunikace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a marketing 
653 |a marketing research 
653 |a commercial 
653 |a communication 
653 |a analysis SWOT 
653 |a analysis PEST 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32245  |y Plný text v Digitální knihovně UTB