Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nezdařil, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
B2B
Physical Description: 73 s. (114 770 znaků)

Cover

LEADER 01373ntm a22003377u 4500
001 zp35255
041 |a cze 
100 1 |a Nezdařil, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingové komunikace ve společnosti TDZ Turn, s.r.o. 
246 |a Analysis of Marketing Communication in The Company TDZ Turn, s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 73 s. (114 770 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a benchmarking 
653 |a B2B 
653 |a nástroje marketingové komunikace 
653 |a marketing communications 
653 |a benchmarking 
653 |a B2B 
653 |a marketing communication tools 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29282  |y Plný text v Digitální knihovně UTB