LEADER 01983ntm a22006017u 4500
001 zp35247
041 |a cze 
100 1 |a Rousková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Od selekce k inkluzi 
246 |a From Selection to Inclusion 
260 |c 2017 
300 |a 61 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a inkluze 
653 |a segregace 
653 |a integrace 
653 |a děti se speciálními vzdělávacími potřebami 
653 |a specifické poruchy učení 
653 |a heterogenita 
653 |a kooperativní učení 
653 |a tělesné postižení 
653 |a zrakové postižení 
653 |a sluchové postižení 
653 |a poruchychování 
653 |a ADHD 
653 |a porucha pozornosti s hyperaktivitou 
653 |a autismus 
653 |a novela školského zákona 
653 |a inclusions 
653 |a segregation 
653 |a integration 
653 |a children with special educational needs 
653 |a specific learning disorders 
653 |a heterogeneity 
653 |a cooperative learning 
653 |a physical disability 
653 |a visual impairment 
653 |a hearing impairment 
653 |a behavior disorders 
653 |a ADHD 
653 |a attention deficit hyperactivity disorder 
653 |a autismus 
653 |a and theamendment to the education act 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Jůzl, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/39387  |y Plný text v Digitální knihovně UTB