Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Pavlíková, Hana (Dissertant)
Other Authors Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2015
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description64 s. (88 747)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp35239
041 |a cze 
100 1 |a Pavlíková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního chování cílové skupiny 55+ v oblasti cestovního ruchu 
246 |a Analysis of the Consumer Behaviour Target Group 55+ in Tourism 
260 |c 2015 
300 |a 64 s. (88 747) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zájezdy 
653 |a cestovní ruch 
653 |a senior 
653 |a věková skupina 55+ 
653 |a stáří 
653 |a dotazník 
653 |a tour 
653 |a tourism 
653 |a senior 
653 |a age group 55+ 
653 |a old age 
653 |a questionnaire0 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/32236  |y Plný text v Digitální knihovně UTB