Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sekaninová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 83 s. (129 772 znaků)

Cover

LEADER 01436ntm a22003617u 4500
001 zp35238
041 |a cze 
100 1 |a Sekaninová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci 
246 |a Analysis of the Marketing Communication Mix in the Shop Tescoma in Olomouc 
260 |c 2014 
300 |a 83 s. (129 772 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a benchmarking 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing Mix 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Benchmarking 
653 |a PEST Analysis 
653 |a SWOT Analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29269  |y Plný text v Digitální knihovně UTB