|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp3520 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Kubíková, Soňa
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Faktory ovlivňující úspěšnost školské integrace
|
| 246 |
|
|
|a Factors that impress success of school's integration
|
| 260 |
|
|
|c 2006
|
| 300 |
|
|
|a 79 s.,10 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
|
| 506 |
|
|
|a Pouze v rámci univerzity
|
| 653 |
|
|
|a Asistent
|
| 653 |
|
|
|a bariéry
|
| 653 |
|
|
|a běžná škola
|
| 653 |
|
|
|a děti s postižením
|
| 653 |
|
|
|a edukace
|
| 653 |
|
|
|a empatie
|
| 653 |
|
|
|a faktory
|
| 653 |
|
|
|a handicap
|
| 653 |
|
|
|a individuální přístup
|
| 653 |
|
|
|a individuální vzdělávací plán
|
| 653 |
|
|
|a integrace
|
| 653 |
|
|
|a integrované vzdělání
|
| 653 |
|
|
|a inkluze
|
| 653 |
|
|
|a odborný přístup
|
| 653 |
|
|
|a organizace zdravotně postižených
|
| 653 |
|
|
|a osoby se speciálními vzdělávacími potřebymi
|
| 653 |
|
|
|a pedagogičtí pracovníci
|
| 653 |
|
|
|a podmínky integrace
|
| 653 |
|
|
|a podpůrný učitel
|
| 653 |
|
|
|a rodiče
|
| 653 |
|
|
|a rodina
|
| 653 |
|
|
|a segregované vzdělávání
|
| 653 |
|
|
|a speciální školství
|
| 653 |
|
|
|a systém pedagogicko-psychologického poradenství
|
| 653 |
|
|
|a škola pro všechny
|
| 653 |
|
|
|a učitelé
|
| 653 |
|
|
|a výchova
|
| 653 |
|
|
|a vzdělání
|
| 653 |
|
|
|a výchovné a vzdělávací problémy
|
| 653 |
|
|
|a žáci se zvláštními vzdělávacími potřebami
|
| 653 |
|
|
|a Assistant
|
| 653 |
|
|
|a barriers
|
| 653 |
|
|
|a common schools
|
| 653 |
|
|
|a handicap children
|
| 653 |
|
|
|a education
|
| 653 |
|
|
|a empathy
|
| 653 |
|
|
|a factors
|
| 653 |
|
|
|a handicap
|
| 653 |
|
|
|a individual access
|
| 653 |
|
|
|a individual educational plan
|
| 653 |
|
|
|a integration
|
| 653 |
|
|
|a integrated education
|
| 653 |
|
|
|a inclusion
|
| 653 |
|
|
|a special accession
|
| 653 |
|
|
|a organisation of handicap people
|
| 653 |
|
|
|a people with special needs
|
| 653 |
|
|
|a pedagogues
|
| 653 |
|
|
|a conditions of integration
|
| 653 |
|
|
|a promotive teacher
|
| 653 |
|
|
|a parents
|
| 653 |
|
|
|a segregacion education
|
| 653 |
|
|
|a special education
|
| 653 |
|
|
|a the system of educational-psychology consultancy
|
| 653 |
|
|
|a school for everyone
|
| 653 |
|
|
|a teachers
|
| 653 |
|
|
|a nurture
|
| 653 |
|
|
|a pedagogical and educational problems
|
| 653 |
|
|
|a pupils with individual educational needs
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Dvořáčková, Emilie
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/985
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|