|
|
|
|
LEADER |
02191ntm a22007217u 4500 |
001 |
zp34981 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Chabičovský, Jiří
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Příprava učitele střední školy na výuku ekonomických předmětů ve studijním oboru podnikání
|
246 |
|
|
|a Teacher´s Preparation for Business Studies Didactics
|
260 |
|
|
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 61 s. (77 567 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav školní pedagogiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a bakalářská práce
|
653 |
|
|
|a teorie
|
653 |
|
|
|a praxe
|
653 |
|
|
|a vysvětlování
|
653 |
|
|
|a rozhovor
|
653 |
|
|
|a opakování ústní
|
653 |
|
|
|a písemné
|
653 |
|
|
|a prověřování
|
653 |
|
|
|a vědomosti
|
653 |
|
|
|a dovednosti
|
653 |
|
|
|a písemná práce
|
653 |
|
|
|a učitel
|
653 |
|
|
|a žáci
|
653 |
|
|
|a zpětná vazba
|
653 |
|
|
|a dotazník
|
653 |
|
|
|a ekonomika
|
653 |
|
|
|a nezaměstnanost
|
653 |
|
|
|a inflace
|
653 |
|
|
|a bachelor´s thesis
|
653 |
|
|
|a theory
|
653 |
|
|
|a practice
|
653 |
|
|
|a practical
|
653 |
|
|
|a examples
|
653 |
|
|
|a interpretation
|
653 |
|
|
|a explanation
|
653 |
|
|
|a discussion
|
653 |
|
|
|a dialogue
|
653 |
|
|
|a revision oral
|
653 |
|
|
|a written
|
653 |
|
|
|a checkingforunderstuding
|
653 |
|
|
|a knowledge
|
653 |
|
|
|a skills
|
653 |
|
|
|a writenwork
|
653 |
|
|
|a teacher
|
653 |
|
|
|a students
|
653 |
|
|
|a feedback
|
653 |
|
|
|a questionnaire
|
653 |
|
|
|a Economic
|
653 |
|
|
|a unemployment
|
653 |
|
|
|a inflation
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Dofková, Alena
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/29109
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|