Vrstevnická problematika v kontextu základních škol

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Komárková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Tannenbergerová, Monika (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 66 s. (17 178 znaků)

Cover

LEADER 01292ntm a22003857u 4500
001 zp34975
041 |a cze 
100 1 |a Komárková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Vrstevnická problematika v kontextu základních škol 
246 |a Peer Issues in the Context of Primary Schools 
260 |c 2014 
300 |a 66 s. (17 178 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a vrstevník 
653 |a vrstevnická podpora 
653 |a šikana 
653 |a škola 
653 |a prevence 
653 |a peer program 
653 |a peer 
653 |a peer support 
653 |a bullying 
653 |a school 
653 |a prevention 
653 |a peer program 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tannenbergerová, Monika  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29104  |y Plný text v Digitální knihovně UTB