LEADER 01916ntm a22003737u 4500
001 zp34918
041 |a cze 
100 1 |a Fučíková, Ljuba  |4 dis 
245 1 0 |a Místo prarodičů ve výchově 
246 |a Grandparents' Place in Upbringing 
260 |c 2014 
300 |a 73 s. (15 861 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Rodina 
653 |a učení 
653 |a mezigenerační učení 
653 |a mezigenerační učení v rodině 
653 |a charakteristika vnoučat a prarodičů 
653 |a negativa a pozitiva spojena s výchovou prarodičů 
653 |a The work deals with the theme of intergenerational learning in the family. Specifies the factors that affect the progress of learning between grandparents and grandchildren 
653 |a and these factors closer describes. The theoretical part is composed of three basic themes--family and learning 
653 |a intergenerational learning 
653 |a the generation of grandparents and grand-children and their characteristics. At the core of the work is the empirical part 
653 |a where the methodology is described and the results of the research investigation. The research was carried out using quantitative techniques using a questionnaire. Respondents from around 100 to my residence 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sýkora, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/29055  |y Plný text v Digitální knihovně UTB