Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Navrátilová, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 49 s. (69 842 znaků)

Cover

LEADER 01495ntm a22004097u 4500
001 zp34701
041 |a cze 
100 1 |a Navrátilová, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Rozvoj metakognitivního myšlení dětí předškolního věku 
246 |a Developing Metacognitive Thinking in Preschool Children 
260 |c 2014 
300 |a 49 s. (69 842 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Let´s Think! 
653 |a metakognice 
653 |a rozvoj metakognitivního myšlení 
653 |a předškolní věk 
653 |a předškolní vzdělávání 
653 |a socializace 
653 |a školní prostředí 
653 |a Let´s Think! 
653 |a Metacognition 
653 |a The Development of Metacognition Thinking 
653 |a Pre-School Children 
653 |a Preschool Education 
653 |a Socialization 
653 |a School Environment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28922  |y Plný text v Digitální knihovně UTB