LEADER 01578ntm a22003617u 4500
001 zp34658
041 |a cze 
100 1 |a Perutková, Monika  |4 dis 
245 1 0 |a Úloha učitele mateřské školy při tvorbě školního vzdělávacího programu 
246 |a The Role of a Nursery School Teacher in Creation of School Educational Programme 
260 |c 2014 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy 
500 |a Studijní obor: Preschool Teacher Training 
500 |a Ústav: Ústav školní pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a kurikulární dokumenty předškolního vzdělávání 
653 |a rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání 
653 |a školní vzdělávací program 
653 |a tvorba školního vzdělávacího programu 
653 |a učitel mateřské školy 
653 |a curricular documents of preprimary education 
653 |a general educational programme 
653 |a school educational programme 
653 |a creation of schooleducational programme 
653 |a kindergarten teacher 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Wiegerová, Adriana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28893  |y Plný text v Digitální knihovně UTB