Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jurčíková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Marášková, Ivana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 50 s. (62459 znaků)

Cover

LEADER 01372ntm a22003617u 4500
001 zp34617
041 |a cze 
100 1 |a Jurčíková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí 
246 |a The Benefits of EEG Biofeedback for Children with ADHD regarding the School Environment 
260 |c 2014 
300 |a 50 s. (62459 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a ADHD 
653 |a frustrační tolerance 
653 |a EEG Biofeedback 
653 |a operantní podmiňování 
653 |a hyperkinetický syndrom 
653 |a ADHD 
653 |a frustration tolerance 
653 |a EEG Biofeedback 
653 |a operant conditioning 
653 |a hyperkinetic syndrom 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Marášková, Ivana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28864  |y Plný text v Digitální knihovně UTB