Specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holíková, Michaela (Dissertant)
Other Authors: Včelařová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 75 s.

Cover

LEADER 01502ntm a22003857u 4500
001 zp34581
041 |a cze 
100 1 |a Holíková, Michaela  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů 
246 |a The Specifics of Integrated Education of Lower Primary School Pupils with Physical Disabilities from the Perspective of Teachers 
260 |c 2014 
300 |a 75 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a školní integrace 
653 |a tělesné postižení 
653 |a pedagog 
653 |a somatopedie 
653 |a dětská mozková obrna 
653 |a progresivní svalová dystrofie 
653 |a school integration 
653 |a physical disability 
653 |a educator 
653 |a somatopaedia 
653 |a cerebral palsy 
653 |a progressive muscular dystrophy 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Včelařová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28840  |y Plný text v Digitální knihovně UTB