Vizualizační 3D grafický engine

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Štalmach, Jan (Dissertant)
Other Authors: Pokorný, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2006
Subjects:
Physical Description: 75 s., 5 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01336ntm a22004097u 4500
001 zp3421
041 |a cze 
100 1 |a Štalmach, Jan  |4 dis 
245 1 0 |a Vizualizační 3D grafický engine 
246 |a 3D graphics engine 
260 |c 2006 
300 |a 75 s., 5 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Informační technologie 
500 |a Studijní obor: Information Technologies 
500 |a Ústav: Ústav aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
506 |a Bez omezení 
653 |a Computer graphics 
653 |a 3D engine 
653 |a Octal tree 
653 |a Dynamic shadows 
653 |a Shadering 
653 |a OpenGL 
653 |a GLSL 
653 |a Počítačová grafika 
653 |a 3D engine 
653 |a Oktalový strom 
653 |a Dynamické stíny 
653 |a Shadering 
653 |a OpenGL 
653 |a GLSL 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pokorný, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/1742  |y Plný text v Digitální knihovně UTB