Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Petrlová, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 73 s. (102 841 znaků)

Cover

LEADER 01449ntm a22004097u 4500
001 zp33998
041 |a cze 
100 1 |a Petrlová, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání míry direktivity ve vzdělávání z pohledu žáků a studentů 
246 |a Students´ and Pupils´ Perception of Teacher´s Authority in Education 
260 |c 2014 
300 |a 73 s. (102 841 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Vzdělávání 
653 |a výchova 
653 |a autorita 
653 |a direktivita 
653 |a osobnost pedagoga 
653 |a výchovné styly 
653 |a osobnost žáka 
653 |a Education 
653 |a authority 
653 |a directivity 
653 |a authoritative 
653 |a the personality of the teacher 
653 |a teaching styles 
653 |a the personality of the pupils 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28391  |y Plný text v Digitální knihovně UTB