Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Mazán, Martin (Dissertant)
Other Authors Čechmánková, Kateřina (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2014
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description112 s. (132 985 znakov)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp33954
041 |a cze 
100 1 |a Mazán, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití sociálních síti v marketingové komunikaci firem a analýza jejích dopadů z hlediska nákladů a výnosů 
246 |a The Project of Uses Social Networks in Marketing Communication Firms and an Analysis of Its Impact in Terms of Resulting Costs and Revenues 
260 |c 2014 
300 |a 112 s. (132 985 znakov) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a náklady 
653 |a kalkulácia nákladov 
653 |a sociálne siete 
653 |a reklama 
653 |a analýza 
653 |a médium 
653 |a Facebook 
653 |a internet 
653 |a costs 
653 |a cost calculation 
653 |a social networking 
653 |a advertising 
653 |a analysis 
653 |a medium 
653 |a Facebook 
653 |a internet 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Čechmánková, Kateřina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28356  |y Plný text v Digitální knihovně UTB