Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vyrubalová, Jarmila (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2015
Subjects:
Physical Description: 95 s. (138 816 znaků)

Cover

LEADER 01423ntm a22003377u 4500
001 zp33936
041 |a cze 
100 1 |a Vyrubalová, Jarmila  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve Sportcentru Želva 
246 |a The Project of Implementation CRM Elements for Improvement of Customer Relationship Management in Sportcentrum Želva 
260 |c 2015 
300 |a 95 s. (138 816 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a řízení vztahů se zákazníky 
653 |a výzkum spokojenosti zákazníků 
653 |a segmentace 
653 |a CRM systém 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer's satisfaction research 
653 |a segmentation 
653 |a CRM system 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/31137  |y Plný text v Digitální knihovně UTB