Projekt návrhu a implementace nové strategie ve firmě Baťa, akciová společnost

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ohanková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Novák, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 105 s. (132 073 znaků)

Cover

LEADER 01275ntm a22003137u 4500
001 zp33930
041 |a cze 
100 1 |a Ohanková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt návrhu a implementace nové strategie ve firmě Baťa, akciová společnost 
246 |a Project of New Strategy Proposal and Implementation in Baťa, akciová společnost 
260 |c 2014 
300 |a 105 s. (132 073 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podniková ekonomika 
500 |a Studijní obor: Enterprise Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Porterův model pěti sil 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Porter's five competitive forces model 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Novák, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28337  |y Plný text v Digitální knihovně UTB