The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dřímalová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 67 s. (68 845 znaků)

Cover

LEADER 01594ntm a22004337u 4500
001 zp33882
041 |a eng 
100 1 |a Dřímalová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region 
246 |a The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region 
260 |c 2014 
300 |a 67 s. (68 845 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a senior 
653 |a zákazník 
653 |a nákupní chování 
653 |a segmentace trhu 
653 |a komunikační mix 
653 |a osobní prodej 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a respondent 
653 |a senior 
653 |a customer 
653 |a shopping behaviour 
653 |a market segmentation 
653 |a communication mix 
653 |a direct selling 
653 |a marketing research 
653 |a respondent 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28308  |y Plný text v Digitální knihovně UTB