An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zajíčková, Pavla (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 79 s.

Cover

LEADER 01477ntm a22003857u 4500
001 zp33879
041 |a eng 
100 1 |a Zajíčková, Pavla  |4 dis 
245 1 0 |a An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic 
246 |a An Innovative Marketing Strategy for the Golden Apple Cinema in Zlín, Czech Republic 
260 |c 2014 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a marketingový mix 
653 |a multikino 
653 |a SWOT analýza 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a hloubkové interview 
653 |a marketing communication 
653 |a marketing mix 
653 |a multiplex 
653 |a SWOT analysis 
653 |a questionnaires survey 
653 |a in-depth interview 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28305  |y Plný text v Digitální knihovně UTB