The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dereza, Alitsiia (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
IT
HR
Physical Description: 94p.(21000 char.),3p. ill.app.

Cover

LEADER 01483ntm a22003857u 4500
001 zp33748
041 |a eng 
100 1 |a Dereza, Alitsiia  |4 dis 
245 1 0 |a The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine 
246 |a The Impact of Employer Branding on the Development of the Internet-Recruitment Company in Ukraine 
260 |c 2014 
300 |a 94p.(21000 char.),3p. ill.app. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Značka zaměstnavatele 
653 |a adekvátní nabídka 
653 |a lidské zdroje 
653 |a internetové rekrutování 
653 |a IT 
653 |a průmyslový marketing 
653 |a Employer brand 
653 |a value proposition 
653 |a HR 
653 |a Internet-recruiting 
653 |a IT 
653 |a B2B marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28229  |y Plný text v Digitální knihovně UTB