Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Proceram a.s. zavedením nové značky na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Záhorovská, Renata (Dissertant)
Other Authors: Kressová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 115 s.

Cover

LEADER 01645ntm a22004337u 4500
001 zp33737
041 |a cze 
100 1 |a Záhorovská, Renata  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Proceram a.s. zavedením nové značky na český trh 
246 |a The Project of Increasing Competitiveness of the Company Proceram a.s. by Launching the New Brand to the Czech Market 
260 |c 2014 
300 |a 115 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a značka 
653 |a zavedení značky 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a SWOT analýza 
653 |a GE matice 
653 |a Competition 
653 |a Competitiveness 
653 |a Brand 
653 |a Brand Launching 
653 |a Marketing Communication 
653 |a Porter's Five Forces Model 
653 |a SWOT Analysis 
653 |a GE Matrix 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kressová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28219  |y Plný text v Digitální knihovně UTB