Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Semela, Patrik (Dissertant)
Other Authors: Kubík, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01517ntm a22004097u 4500
001 zp33723
041 |a cze 
100 1 |a Semela, Patrik  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy za účelem jejího dalšího rozvoje 
246 |a Project of Marketing Plan of Company with the View to her Next Expansion 
260 |c 2014 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový plán 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a analýza vzdělávacích potřeb 
653 |a SWOT analýza 
653 |a nákladová analýza 
653 |a riziková analýza 
653 |a časová analýza 
653 |a Marketing plan 
653 |a marketing communication 
653 |a education analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a cost analysis 
653 |a risk analysis 
653 |a time analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kubík, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28212  |y Plný text v Digitální knihovně UTB