Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Navrátil, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
CRM
Physical Description: 97 s.

Cover

LEADER 01409ntm a22004097u 4500
001 zp33716
041 |a cze 
100 1 |a Navrátil, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN 
246 |a Project To Enhance Customers Satisfaction In The Company Lubomír Uher - HARMONIE DESIGN 
260 |c 2014 
300 |a 97 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a zákazník 
653 |a spokojenost 
653 |a výzkum 
653 |a projekt 
653 |a komunikace 
653 |a prodej 
653 |a CRM 
653 |a customer 
653 |a satisfaction 
653 |a research 
653 |a project 
653 |a communication 
653 |a sale 
653 |a CRM 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28207  |y Plný text v Digitální knihovně UTB