Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mačková, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 86 s. (122 959 znaků)

Cover

LEADER 01700ntm a22004817u 4500
001 zp33714
041 |a cze 
100 1 |a Mačková, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. 
246 |a A Project on the Use of Marketing Mix Implementations to Increase Footwear Sales at Fare, s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 86 s. (122 959 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingový mix 
653 |a produkt 
653 |a cena 
653 |a distribuce 
653 |a komunikace 
653 |a analýza SWOT 
653 |a Porterova analýza 
653 |a nákladová analýza 
653 |a reklama 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing mix 
653 |a product 
653 |a price 
653 |a distribution 
653 |a communication 
653 |a SWOT analysis 
653 |a Porter five forces analysis 
653 |a cost analysis 
653 |a advertising 
653 |a sales promotion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28206  |y Plný text v Digitální knihovně UTB