Sprachliche Struktur der Werbung bei ausgewählten deutschen Unternehmen

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kubná, Petra (Dissertant)
Other Authors: Šilhánová, Renata (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 57 s. (57 467 znaků)

Cover

LEADER 01307ntm a22003617u 4500
001 zp33681
041 |a ger 
100 1 |a Kubná, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Sprachliche Struktur der Werbung bei ausgewählten deutschen Unternehmen 
246 |a Language Structure of Advertisement of Selected German Companies 
260 |c 2014 
300 |a 57 s. (57 467 znaků) 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Werbung 
653 |a Werbesprache 
653 |a Slogan 
653 |a Schlagzeile 
653 |a Medien 
653 |a Advertisement 
653 |a Advertising Language 
653 |a Slogans 
653 |a Headline 
653 |a Media 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šilhánová, Renata  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28190  |y Plný text v Digitální knihovně UTB