Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sovová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 106 s. (140 571 znaků)

Cover

LEADER 01585ntm a22004337u 4500
001 zp33663
041 |a cze 
100 1 |a Sovová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu 
246 |a Event Marketing as an Important Part of the Sports Club Marketing Communications 
260 |c 2014 
300 |a 106 s. (140 571 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Sportovní marketing 
653 |a event marketing 
653 |a event management 
653 |a event 
653 |a event marketingová strategie 
653 |a fundraising 
653 |a sportovní merchandising 
653 |a HC Olomouc 
653 |a Sport marketing 
653 |a event marketing 
653 |a event management 
653 |a event 
653 |a event marketing strategy 
653 |a fundraising 
653 |a sport merchandising 
653 |a HC Olomouc 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28174  |y Plný text v Digitální knihovně UTB