Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sehnalová Čermáková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 104 s.

Cover

LEADER 01364ntm a22003377u 4500
001 zp33659
041 |a cze 
100 1 |a Sehnalová Čermáková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení povědomí o značce Mitas v segmentu motoplášťů pro enduro a motokros 
246 |a The Project of Increase Brand Awareness Mitas in the Segment of Enduro and Motocross Motorcycle Tyres 
260 |c 2014 
300 |a 104 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a budování značky 
653 |a ekvita značky 
653 |a společenská odpovědnost firem 
653 |a brand 
653 |a brand building 
653 |a brand equity 
653 |a corporate social responsibility 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28170  |y Plný text v Digitální knihovně UTB